Duy_gu Fatma0 ben de troid ilacı kullanıyor ama 50 kullanıyorum canım bende gebelik başından belli vardı düzenli hergün aynı saatte içersen geçer inşallah
Hcrklk123 Fatma0 düşükmü yüksekmi sizinki ben de troit ilacı içiyorum euthyrox kullanıyorum.Benimki hafif yüksek çıkıyor.25 mg içiyorum.Yenimi hamilesiniz?
Fatma0 Benimki yüksek ilk olarak 25 ile başladık sonra 50 kullandım bugün doktor 75 yazdı iki gün 50 bir gün 75 kullansın demiş doktor da o yüzden 75 kullanan var mı diye merak ettim
Zeyneb12 Fatma0 hiç endişe etmeyin doktorunuz ne diyorsa aynen uygulayın ve mümkünse ayda bir tsh değerinize baktırın. Tiroid ile yıllardır uğraştığım için biliyorum. Her gün 75 kullanmama rağmen 1.98 çıktı benim
Fatma0 Zeyneb12 hamileliği ilk öğrendiğimiz günden itibaren kullanıyorum evet ayda bir muhakkak tahlil yaptırıyorum bütün diğer vitaminlerinde dahil eşim hastanede çalışıyor o görüşüyor doktorlar ile bugün böyle demiş doktor bir düşmedi 2 buçuğa 3 lerde gidiyoruz 😞
Canselyaren Fatma0 19 haftaliğim bnimde TSH.1.2 Tiroid de 3.07 çıkmış dokktor ilacima devam et dedi yükseltti dozunda 50 mg yaptı😏
Deletedmom_1 Fatma0 gebelikten önce 25mg kullanıyordum hamile olunca yülseldi haftaiçi 50mg haftasonu 75mg kullanıyorum değerim iyi çıkıyor
Deletedmom_1 Fatma0 gebelikten önce 7küsürlerdeydi 25mg kullandıktan sonra 3e falan düştü normal dendi hamile olunca devam ettim 25mg kullanmaya ama yetmemiş demekki 5lere çıktı tekrar sonrasında 50 ve 75i kullanmaya başladım şuan 2lerde