Ozlem42 Kızlar gecen hafta erken gebelik almıstım negatifti bugun reglime 4 gün var yine aynı testi kullandım silik çizgi cıktı sizce gecersiz mi varmı bunu yapanlar
Esmakorkmaz Ozlem42 test yaptıktan 5 dk sonra çıkan çizgiye bile güvenmeyin yeniden test alın vardır inşallah ama siz 1 hafta sonra kullanılmış teste tekrar test yapmışsınız bunun sonucuna asla güvenme yeniden test al
Ozlem42 Yaaaa belki geçerlidir etkisini kaybetmemiştir geçersiz bile olsa yıllar sonra bu cizgiyi görmek insanı umutlandırıyor 😩😩