Merhabalar
37+1 hamileyim bugun cati muayenesi oldum. Catimin cok dar ve inanilmaz kemikli oldugunu soyledi, normal doguramayacagimi soyledi. Ama bir cocugum daha var onu normal dogurmustum. Doktor cok sasirdi dogurduguma.
Boyle bir durumla karsilasan var mi?
Normalden sonra sezeryan olmak biraz bana zor geliyor simdi. Kolayda dogum yapmistim :(