evlatkokusu0806 benim esim yardimci olmayan biri ve bir kizim var. Esim vardiyeli çalışıyor ne ev isinde ne cocuga yardimci olmaz. Bende kizimda kolikten cok cektim. Ne yemek yiyebiliyordum ne isimi görebiliyordum nede tuvalete gidebiliyordum smdi birde ayriyeten kizim var onunda ihtiyaçları olcak o onun icinde otomatik sallanirken bende hem evle hem kizimla ilgilebilirim demiştim gereksiz mi olur bilemedm