Canım seni panikletmek istemem ama geçen arkadaşım 35 haftalıktı acil sezeryana aldılar karaciğer enzimleri yükselmiş çok kaşınmış bebek için iyi değilmiş bu durum aldılar bebeği hemen çok şükür iyiler şimdi ikisi de bence riske atma özel hastane felan varsa oraya git