Merhabalar benim mhtfr olan bir genim homozigot bu gende b12 ve folik asit vücutta emilim olmadığı için düşük çıkıyor. Şuan folik asit kullanıyorum düzenli ama ek olarak b12 de kullanmak istiyorum tabi tahlil verip ona göre alıcam ama önerdiğiniz kullandığınız b12 hangisi?