Irmak23 Canım anca dönebildim forum bakımda diye giremiyordum birde öğretmenim o yüzden anca bakabildim. İletişimi muhteşem ötesi kendimi ve çocuğumu güvende hissettiriyor görünüşü bile gğven veriyor yani. Ama biraz bekliyorum ne yalan söyleyeyim .çok tercih ediliyor hastası çok ama önceden randevu alıp tam saatinde gidersen beklemezsin randevu sastine özen gösteriyorlar