Benim de öyle ama 38+1 im sezeryan olacak 38+6 da ama sanki doğum belirtisi var gibi af edersin ishal olmuşum burda baktığımda genelde doğum belirtisi diyenler olmus hayırlısı nasibi nasılsa o zaman gelir canım oğlumda 40+6 da suni sancıyla başlattılar doğumu bebeğim kakasini yaptı karnımda mecburi sezeryanim odu bunda da devlete gittiğim doktor elinden gelse sancın olunca gel diyecekti 😅