Hanımlar 36+5 haftalığız. İki haftadır nst ye giriyorum. Ve ikidir bebeğim nst esnasında anormal derecede hızlı hareket ediyor. Neden nstye bağlandığımda bu kadar hızlı hareket ediyor acaba rhatsız mı oluyor bilgisi olan var mı? Ebelere de sordum ama çikolatadan falan dediler ama ben çikolata yememiştim