Deletedmom_289 Nursam_3 canım 17 haftalık ilk dozumu oldum ben aşı olmak için 3 ayın bitmesini bekledim biontec oldum bir gün boyunca kol agrısı bir defa da kustum başka bi yan etki olmadı umarım ikinci dozda da olmaz onu da 22-24 arası vurulacağım