Seydanuurr4 KıZlarrrr hamilelik şüphesi yaşayanlar bacak bel kasıkkk agrınız var mı özellikle bacak agrıları ?
Seydanuurr4 irem_altun74 yaaa bende bugün yapacam test insallah bende de vardır 🥰 hayırlı olsun canım sana da insallah
Liyalina Seydanuurr4 inşallah rabbm sanada isteyen herkese nasp etsn hamile olanlrda saglikla kucagina alsnlr rabbm.korusun tüm bebisleri
Seydanuurr4 Liyalina Kızlar 25 tl lik test aldım da nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı kimisi bardaga batır 10 sn kadar durdur diyorlar hangisi daha iyi sonuc verir ben üstüne yaptım ama 10 sn tutmadım
Liyalina Seydanuurr4 erken gebelik testi ise bir kapaga yada bi şişeyi kes icine idrarini yap biraz beklet idrar icinde 5 dakika icinde sonucu cikar 5 dakikayi gecen test sayılmıyor 5 dakikadaki sonuç geçerli
kubumom Seydanuurr4 silik çizgi var demek, 3 haftalıkken şüphelenip yapmıştım test üst üste yaptım hatta hepsi silik çıktı adet günümde net ikinci çizgi oluştu kanına baktırmalısın hemen ☺️
cnn34 Seydanuurr4 bende uzun süre sabit oturunca bel ağrısı oluyo çok az arada kasık ağrısı. bacaklarımda sanki çömelerk çalılmılım gibi bi ağrı var bugün hamile olduğumu öğrendim
Seydanuurr4 cnn34 ayy aynııı belirtileri yaşıyoruz canım iki gündür sol kasık ageısı vardı bugün sağa geçti o agrı