Aycaaa571 Kızlar 33 haftalığım her akşam yemeğinden sonra sanki patlicak gibi oluyorum bir yere sığamıyorum neden acaba? Sanki bebeğin varlığı değil de yemek bütün karnımı sarmış gibi hissediyorum bu durumu yaşayan var mı
Kevse2015 Bende 32haftaligim canum cokta yemedim bi bardak gazoz içtim anlamadim karnim davul gibi gogus kafesmin tam gobegimin en ust kismina dokununca aciyo bide 😔