Fatmanur_calisir00 Merhaba kızlar ben bebek arabası almadım henüz ilk hamileliğim 24 haftalık hamileyim eşimle düşünüyoruz ama nasıl bir bebek arabası alsak emin değiliz sizin önerileriniz varsa söyler misiniz ☺️
Asyaveannesi36 Fatmanur_calisir00 ben prego quantum aldım modelini sürüşünü felan sevdik eşimle puseti de var travel sistem zaten ebebekten aldık 600 TL de Çek verdiler 😌
Ayseee4238 Fatmanur_calisir00 baby Enzo çift yönlü olandan aldım gayet memnunum öyle çok uçuk bı fiyatida yok
hhilallalll Asyaveannesi36 e bebeği aradım ürünün fiyatı 4.000 tlymiş siz 3200 e aldık demişsiniz ama heralde çekle beraber kastettiniz
Asyaveannesi36 hhilallalll hayır Beylikdüzü şubesinden 3200e aldım mağazaya özel indirim olabilir ara ara ebebek de mağazaya özel olabiliyor
kutlaym MMmommy henüz bebişim gelmediği için deneme şansım olmadı, ancak e bebek, jokerbaby ve civildeki arabaları da deneyince boyuma göre bir araba diyebilirim 🥰 şasesi kumaşı kaliteli geldi, memnunum