Bugün yükleme yaptırdım aç karnına 74 çıktı sonra 1 saat sonra kan verdim 200 çıktı 1 saat sonra bir daha verdim 166 çıktı çok kilolu biri değilim 43 le hamile kaldım gebelikte tatlı aşerdim sürekli canım da istedi nasıl beslenmem gerekiyor yarın dahiliyeye gidicem ama yaşayanlar ne yediklerini anlatabilir mi