Esraozgen Kizlar onceki dogumumdan kalan lansinoh kremim var 1 bucuk yil oldu acali simdiki dogumumda kullansam acaba bi sknti olurmu yenisinimi almaliyim bilen var mi
Elika0 Kullanabilirsin. İlaçlar tarihi geçtiği süreden itibaren 1 yıl daha kullanılabiliyormuş. Sağlık bakanlığının açıklaması bile var Covid ilaçları ile ilgili. Birşey olmaz benim bir sürü kremim var 1-2 yıldır kullandığım