Merhaba kızlar malesef 5 yıldır çocuğumuz olmuyor..
Bu ay değişik birşey hissettim. Benim her ay adetim düzenlidir hiç saçmadi. Ateşine en fazla bir hafta varken göğüslerim şişer kasıklarım ağrımaya başlar.. bu ay adetime 18 gün varken bianda göğüslerim şişti şuan 13 gün var adete hala sis inanılmaz aciyor dokunamiyorum bile bir sol kasığımda sanci girip çıkıyor bu olmazdı hamilelik belirtisi için çok mu erken acaba yaşayıp hamile olduğunu öğrenen ve var mı fikrim olsun
Şimdiden teşekkürler