Sevgili anneler merhaba,
SGK’lı çalışıp da doğum parası alan var mı yakın zamanda? İş yerimdeki İK son 9 aylık brüt ücret hesaplanıyor dedi. Ancak SGK’yı aradım, yönetmelik değişti 12 ay diyor. Buradaki bazı anneler ise son 3 ay diyor. Hangi bilgi güncel kafam karıştı 🤷🏼♀️