Elifveoglu İyi aksamlar 28. Haftalarda aşı olan var mı kızlar yan etki yaşadınız mı artık korkmaya başladım galiba aşı olmaya karar veriyorum artık öneriyor musunuz?
incisu Elifveoglu Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜