Aysee10 Kızlar sizce gebelik testinde ki çizgi ileri mi kaymış bana mı öyle geldi adetim 4 gecikti kahve leke geldi hala olamadım. Normal de direkt yoğun bir şekilde adet görürdüm anlamadım . Sizce böyle birşey olabilir mi ?
Aysee10 Misa34 son da böyle çizgi çıkıyor mu normal de bilginiz var mı ?hiç içini açıp bakmamıştım bir bakıyım dedim de ona göre yarın alayım