almila_is Kızlar merhabalar 24 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır belim çok ağrıyor ve gögüs altımda ki kaburgam çok fazla batıyor ve genelde akşamları oluyor aranızda yaşayan oldu mu bu durumu neler yaptınız dayanamıyorum artık 😭
Sinemerkin almila_is Aynı şeyi bende yaşıyorum malesef . Uuzn sure oturunca yada yatınca kalktıgımda belim cok kotu oluyor sol gogus altı kaburgamda batıyor genelde sol ve duz yattıgımda oluyor . Bir çözüm bulamadım
almila_is Sinemerkin aynen benimde sol tarafım ağrıyor 😔 gerçekten dayanamıyorum haftaya randevum var bakalım doktor ne diyecek 😭