Melikeakarsu Kızlar 10. Haftadayim kasik ve bel agrim var belim kopacak gibi korkulacak bisi Mi yoksa normal mi 😞
Ayse254 Melikeakarsu Melikeakarsu ben de oldu hala daha oluyor düşük tehliken yoksa yürüyüş hareket tavsiye ederim doktoruna danışarak tabi
Sgnn Melikeakarsu belki çok yürümekten, eğilip kalkmaktan yada sabit kalmaktan olabilir canım bir sürü sebebi var. Çok zorlanırsan oturma minderi alabilirsin ben öyle geçirdim
Melikeakarsu 1melisa bende korkuyorum ilk gebeliğim acaba dusuk mu diye bel agriis genelde ona yorumlanir ya