Mynbsra çok geçmiş olsun, peki neler yapıyorsunuz beslenmeniz, sıvı alımınız nasıl? Ben eşimden dolayı tabi ne olur ne olmaz kapmıyım diye Zencefil, limon bal , nane çayı yapıyorum içiyorum gün içinde. Sonra sütü kaynatıp 1 kaşık bal koyup içiyorum. Bol bol mandalina meyve tüketmeye çalışıyorum, benim herhangi belirtim yok 2 gündür test yapıyorum negatif ama eşim pozitif olunca sonradan bende pozitif olursam diye önlem almaya çalışıyorum açıkcası kendımce , doğal yollarla bir şeyler yapmaya çalışıyorum