Enfeksiyon için amniyo sentez yapıldığını ilk defa duydum. Bildiğim kadarıyla bebekte genetik bir hastalık varsa teşhis amaçlı yapılıyor bu işlem. Düşük gibi riskler var ama işin ehli yaparsa sorun olmaz. Emin misiniz sadece enfeksiyon için olduğuna?
Pek bilgim yok ama başlık yukarı çıksın diye yazmak istedim