Neslihand Ayyy böyle gidersem varil gibi olacağım sanırım nasil istahim açık anlatamammm😃🙈 sürekli yedikçe yiyesim geliyor yaa sizler de aynı mısınız 🙃
Yagmur34 Neslihand bende altı ayın içindeyim aklım fikrim yemekte hep gecede cok acıkıyorum😊ne bulursam yiyorum
yaseminan Neslihand bende öyleyim 24. Haftaya kadar az kilo aldım şuan her hafta 2 kilo geliyor resmen 🤣🤣
Bebegim000 Aynı durumdayım ✋😂 çok şükür aşırı kilo almıyorum ama yemek tarzı değil benimki genelde aparatif şeyler hatta bazen abur cubur ağzımız durmuyor 😂
Mimik Neslihand hamiiir😋😋😋 Gebeligim boyunca kahvalti yiyorum, et ve ev yemekleri canim cekmiyor… Piskopatça kahvaltiya sardım.simit, pogaca, patates, yumurtaaaaa Sicacik cayla😆😆😆 Diyorum zaaten artik, ölürsem arkamdan kahvalti dagitin😆
ArelinAnnesi01 Neslihand normalde eşimleyken bazen üşeniyorum ama nedense misafir gelince hiç üşenmiyorum 😂 eşime nazım geçiyor diye galiba
Neslihand ArelinAnnesi01 bende tam tersi eşim varken hiç üşenmem hatta o varken aklıma günde gelmeyen yemek fikirleri geliyor severek yapıyorum 😍😃