kayramom1 benim annemin 10 yıllık doktoru ve çok iyi bi doktordur kendisi ondan vazgeçmeyin derim eşi de annemin doktoruydu hatta ablam ve yengem eşinin yanında şuna hanımın yanında doğum yaptilar atatürk devlet hastanesindeydi o zaman şuan nerde bilmiyorum eşi ama bekir hoca iyidir bence siz onla devam edin