aksua 27haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri gaz problemi yaşıyorum benim gibi olan varmı ?
Didemmmmm aksua canım bende çok çektim 34. Haftadayım doktorum gece yatmadan önce bir çay kaşığı kimyonla sıcak suyu karıştır iç dedi. 1 haftadır içiyorum ciddi anlamda rahatlattı canım. Sende doktoruna sor bir dene istersen
esrayce Canım bende cektim valaha saldım saldım rahatladım yogurt ne ye maden suyu iç rahatlarsın hem bebegede kilo aldırıyor kemikleştiriyor
Nursmom Ay daha 6 haftalığım ama aşırı gazim var yani afedersiniz alttan üstten geliyor hamilelikten önce asla böyle bişey yaşamazdım. Neden oluyor bu kadar karnımda şişiyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
aksua Yediklerime çok dikkat ediyorum soda içiyodum ama bünye alıştı heralde kar etmiyo kimyonu yapıyorum ama onunda pek faydası olmuyo