Annelerim 4 gün olacak hala sütüm yok.Yavrum uğraşıyor kavramaya çalışıyor mememi ama maalesef.O kadar moralim bozuk ki canım çok yanıyor meme ucum çatladı hem sütüm olmadıgı ıcın hem yanlış kavrıyor bir türlü halledemedik.Canım çok sıkkın göğüs pompasıyla halletmeye çalısıyorum az bir sey sütüm geliyor ama oglum yararlanamadı.Ne yapacağım annelerim ?