İlk zamanlar için benim doktorum haftada bir ilişkiye izin vermişti ama riskli febelik flan değildi. Biz yinede haftada bir olayına uymadık. Hbirşey olmadı. İlk haftalarda kasıklarda ağrı çok oluyor ben doktoruma söylediğimde normal demişti. Malum orda bebek yer edinmeye çalışıyo o nedenle sürekli ağrır. Böyle adet ağrısı gibi yada çişini tutmuşsun gibi bi ağrı oluyprdu bende sürekli. Ama normalmiş. Kanama flan yoksa sıkıntı yapma hiçbiiey olmamıştır