Dilara0638 E Nabız üzerinden randevu oluşturdum. Bir onceki randevularımıda bu şekilde almıstim muayne olmuştum.E nabızdan alinca bulunan doktorların parantez icinde aciklamalar yaziyor. Örneğin; ( tüp bebek ) yada ( 23 yas alti evli olmayanlar) gibi. Bendede herhangi birsey belirtilmiyordu onu tercih ettim. Insallah sıkınti yasamam 😊