ebruzb Kızlar 30+4 den sesleniyorum ilk defa bu kadar kötüyüm nasıl geçer bu mide yanması ayy boğazımda bişey var sanki öyle bir yangın ne yediğimden zevk alıyorum ne geçiyor çok kötüymüş valla ne yapsam geçer🥺
Serpil-Harun21 ebruzb süt ısıt iç ya da yoğurt ye ilk olarak hemen rahatlatacaktır baharatlı kızarmış turunçgillerden uzak dur sol tarafına uzan sağ taraf yatmak mideyi tetikler başına iki yastık koy az az sık sık yemeye çalış badem falan ara ara yiyebilirsin elma ve muzda
Beyza97 ebruzb aynısını yaşıyorum çok kötü bişey ya boğazıma kadar yaniyo 😭 kesinlikle yediklerinize dikkat edin bide doktoronuz hap şurup bişey versin
dml33 ebruzb bn ilk hamileligimde basindn beri hep maden suyu ictm cnn iyi geliodu bulantiya eksimeye yanmaya şimdi yine hamileym maden suyuna devam 2 tane iciyorm günde sende dene istersn belki rahatlatir
Asdas123 ebruzb merhaba beyaz leblebi yiyin gerçekten çok iyi geliyo ben 20. Haftadayım 15. Haftadan itibaren yanma başladı evde arabada heryerde leblebi var ☺️İnşallah sizede iyi gelir ❤️
Nesibefirdevs Doktorlar şurup veriyor bunun için. Muhtemelen son öğünü çok kacirmissinizdir. Bir süre yemeyi. Birşey mide boşalınca rahatliycaksiniz
ebruzb Nesibefirdevs ayy valla hiç bişey yemedim desem yeridir ara öğün yaptım yoğurt yedim daha akşam yemeği bile yiyemedim
Serpil-Harun21 ebruzb yatmadan gerekiyor aşkım dikkat etmeye çalış sol tarafa yatmak rahat nefes aldırır rahat uyku uyumanı sağlar ve mideyi rahatlatır her türlü sola yatmanın çöl fazla faydası var ihmal etmemeye çalış bu sorumu sürekli bende yaşıyorum çünkü
ebruzb Serpil-Harun21 çok teşekkür ederim kuzum ben de ilk kez böyle şiddetli oldu 🥺 Allah razı olsun🌸
Nesibefirdevs Netten alkali yiyecekler yazın onları tüketmeyi bir deneyin bari salatalık oleydi htrladigim
ebruzb dml33 bende maden suyu hergün içiyorum 26.haftaya kadar bulantım oldu çok zordu şimdi de yanma başladı🥺🥺
ebruzb Nesibefirdevs aaa gerçekten mi😳🥺 teşekkür ederim bilgi için bende hergün içiyordum magnezyum falan diye
Nesibefirdevs Vücudunuzu. İhtiyacı olan günlük magnezyum sodadan karsilayamazsiniz. Aycekirdegi kabak çekirdeğinde de var magnezyum