BallyavruM Kızlar 37 haftalık gebeyim sabah bogazlarim ağrıyordu sonra öksürüğe dönüştü 😥😥 oksururken goguslerime kadar acı hissediyorum az önce bir yemek kaşığı zeytinyağı içtim. Öksürüğe ne iyi gelir ? Kış çayı içebilir miyim ?????
Eslemkusun_annesi BallyavruM 31+4 haftalık olduk ıhlamur bal limonla atlattım gün içinde 2 3 fincan icebiliyoruz
Eslemkusun_annesi EniseeM tabiiiki günde 2 3 bardak icebiliyoruz ben 1 hafta boyunca içtim grip atlatmak için