38+4ten selam pazartesi kontrole gitmiştim akıntım olmuştu ilk defa normalde öyle bişey yaşamam bu yüzden doktorumdan açıklık kontrolü istedim 5 cm açıklığım vardı yat doğurtalım dedi ama sancılarım düzensiz ve hafif olduğu için istemedim
Hala bekliyorum dün 7. Bin adım bugün evi ful temizlik ama ilerleme olmadı
Diş ağrım çok var sırf bu yüzden doğurmaya gitmeyi düşünüyorum ya suyumu patlatırlar yada suni verirler 🤦🏻♀️