Kizlar merhaba.Birkaç yerden o şekilde duyum aldığım icin soruyorum.Benim 3 düşüğüm var.İlk 2sinde hatirlamiyorum ama 3.düşüğümde rüyalarimda bikaç kez düşük yaptığımı, kanama olmasini görmüştüm.Bu şekilde yeni hamile olanlarda bu tarz ruyalar görenler oluyormuş sanırım.Dua yazılıuor dediler bu sekilde dua yazdıran var mı ben şu an hamile muyim bilmiyorum adetime 1 hafta var dün gece rüyamda kanamam oluyodu düşük yapiyodum acaba mı dedim o yüzden sizlere de sormak istedim şimdidedn cevaplayanlara teşekkür ederim🌸