Merhaba hanımlar merak ettiğim bir konuyu sormak istiyorum sizlere. 17+2 olmam gerekiyordu son adet tarihine göre fakat. Ultrasonda 18+2 çıkmıştı 2 hafta önce. Hangi tarihi baz almam gerekir? Şuan ultrasona göre 20. Haftadayım sağlık ocağına aşı olmaya gittim 1. Doz tetanoz. Fakat biz adet tarihini baz alıyoruz diye yapmadılar. Bu konuda fikriniz nedir ?