Umay1234 Gebe olup 24.haftasında idari izne çıkan arkadaşlar 24.haftanıza girdiğiniz günden itibaren mi izne ayrıldınız? 23+0 damı 24.hafta kabul ediliyor?
Asyaveannesi36 Umay1234 24.hafta dan 23+6 gidip doktorumdan raporumu aldım be insan kaynaklarına verdim
Baharozdemir Umay1234 şu an idari izin deyim. Tam olarak 24+0 da aldım kurum sıkıntı yaratmaşın diye.