MMmerve_ size şöyle söyleyeyim ne mide bulantısı ne baska bir sey baş ağrısından çektiğimi ilk aylarda hiçbir seyden çekmedim. Yaz dönemine denk geliyordu benim soğuk suyun altında oturuyordum resmen. Hormonlarla alakalı oluyor gerçekten hamilelik etkileri herkeste cok farklı haftada 3 gün mutlaka ağrı çektim ilk zamanlar sonra çok şükür geçti parol günde 2 tane içiyordum duramıyordum. Mentol tası kullanıyordum alnıma ancak o sekilde rahatlıyordum