Gul-24 Şehir Hastanesi’nde doğum yapan varmı ilgileri nasıldı kafam çok karışık özeller baya para istiyor şehir hastanesi konusunda da kafam karışık çok stresliyim bu konuda tecrübelerinizi paylaşirmisiniz
3bebekannesiii Gul-24 sezeryan öldüm orda canım oğlum şuan 18 aylık 35 haftalik erken doğum yaptım ilgilerinden aşırı memnun kaldım ben doktoru olsun hemşireleri olsun çok ilgilendiler odaları özel oda gibi tek kişilik odada kaldım ben tertemizdi
3bebekannesiii Gul-24 ilk doğumum sezeryan olduğu için oda mecburen sezeryan oldu canım şimdi 34+5 günlük olduk 11 kasımda sezeryan olucam yine şehir hastanesinde