Kızlar dün rutin kontrolüm vardı 36+3 tüm bana bebeğin kilosu 2800 dedi tabi ben şok 2 hafta önce yani 34 haftalıkken gittiğimde 2750 demişti yani koskoca 2 haftada sadece 50 gram mı almış hocam dedim aşırı moralim bozuldu ağlıcaktım nerdeyse sonra doktor bizim için 2500 üstü olması yeterli sıkıntı yapma bu ölçümler çok hassas dedi sonra tekrar ölçtü bu sefer 3 kilo çıktı bu işten hiç bişi anlamadım gerçekten şimdi benim bebeğim kaç kilo🤷♀️