haftalardır yalancı doğum kasılmalarım vardı, hep doğuruyor muyum diye post açıyordum ve sonunda doğurdum😅 40+0 da kontrole gittiğimizde kızımın biraz tombik olması sebebiyle ve doğum pozisyonu almamış olmasından kaynaklı doktorum risk alıp 3 gün daha normal doğum bekleyebiliriz ama bebek iri kaka yapabilir dedi.Risk almak istemedim dün öğlen 2 gibi genel anestezi sezeryanla miniğime kavuştum.53cm 3880 doğdu meleğim.Hicbir duyguya benzemiyor kızlar hayatımda böyle bir sorumlulukla baş edicem diye endişe duyarken 1 günde bütün hayatımın odak noktası haline geldi.Hala endişelerim var ama biliyorum ki çok normal ve zamanla alışacağız birbirimize ve yeni düzenimize.Genel anestezi sonra dikiş yerlerim evet acıdı ama hayatımdaki en büyük acı değildi.Zaten o anda ameliyathanedekilere kızım nerede iyi mi diye sorup durdum.Fotografini gösterdiler rahatladım😊 Sütüm daha ameliyata girmeden varmış zaten.Ebe kontrol ettiğinde gördüm ve çok sevindim.Sürekli emiyor ve sezeryan kaynaklı hiçbir gecikme de olmadı.Sorulariniz varsa cevaplayabilirim.Sonrasında ben happy kidse Kaçar🧚♀️