Vldn Bacim.senin ne dediğin belli değil, işsizlik maasi almak için tazminattan vazgeceyim dedim diyosun,adamlar önce olmaz demiş sonra iyi niyet gösterip seni kendileri çıkardi gösterip tazminat yatiralim demişler. Tazminat senin hakkın değil çünkü sen kendin çıkmak istemissin,onlar cikarsaydi tazminat alabilirsiniz. Ayrıca kendin çıktığında işsizlik maaşı da alamazsın.. git isyeriyle konuş detaylı,anlattığın kadarıyla o para senin hakkın degil.