Hilal-95 HilLllyyy doğan bebek içinmi yoksa anne karnındamı doğan bebeklerin bile normak yani o bakısları zamanla düzelir
Yagmur00 HilLllyyy karnında mı anlamıs vay bee o nasıl anlamak oyle ben sok canim soyle yanlışlıkla gıtmeyek o doktora
Zeytininannesi01 HilLllyyy bence bir daha o doktora gitmeyin hamilelikte bu haftada bunu bilmesine imkan olduğunu sanmıyorum Hangi ilde ve devlet veya özel mi gittiğin doktor
Baharozdemir HilLllyyy beBegin gözünü açması 26,27 hf oluyor. Nasıl Olmuş da anlamış helal yaa. Tövbe bismillah . Sapitmislar bence
Zeytininannesi01 HilLllyyy Eğer şansınız varsa başka doktora gözükürseniz daha iyi olur çünkü önemli olan siz ve bebeğiniz
Belacivciv HilLllyyy Ne 😂 Anne karnındaki bebekten bahsediyoruz dimi? Nasıl mümkün olabilir bu tam olarak ne dedi size doktor