hilalsahin35 Bugün lekelenme tarzinda bir kanamam oldu kizkar doktora gittim progestan yazdı da vajinadan fitil olarak kullanacaksin dedi normalde agzidan alınan bir ilacmis bu kullanan var mı acaba ?
annesinin_beybisi hilalsahin35 ağızdan cok fazla mide bulantısı yapiyor o yüzden doktorlar vajinadan tavsiye ediyor ben kullanmıştim
Halilarife hilalsahin35 Bnde çoğunu fitil olarak kullandım yazan doktor doç. İki türlü de kullanılıyor ama doktor hangisini önerdiyse öyle yap
Glsh14 hilalsahin35 ben agizdan kullaniyorum ilac uyku ve bas donmesi yapiyor bende ilaci icer icmez uyuyorum hemen canim
SeyranKor hilalsahin35 ben ağız yoluyla alıyorum. Doktoruma sordum ama fitil olarak yapmam diye o da gece yatmadan iç dedi. Çalışıyordum bir gün normal gün arası içtim aaaay ölüm gibi tansiyonum düşüyor gibi . Yatmadan içmek daha iyi. Baş dönmedi tansiyon düşüklüğü evde daha rahat atlatılıyor.
hilalsahin35 Halilarife fitil onerdi doktor o şekilde kullanayim bende agzidan alınır yazinca üstünde tereddüt ettim teşekkür ederim
hilalsahin35 SeyranKor evet baktim yan etkilerine biraz yapiyormus prospektüsde de yatmadan için yaziyordu
Semra007 hilalsahin35 benimde kanamam geldi bugün iğne verdi prouton diye onu yaptırdım.inşallah bi sıkıntı olmaz🙏🏻
Eda0007 hilalsahin35 ben 2 haftadır kullanıyorum canım günde 3 kez fitil olarak 3. İğnemide vurundum 10. Haftadayım demekki 25 lerde bile oluyormuş rabbim yardımcımız olsun :/
Halilarife hilalsahin35 Bnde normalde fitil olarak kullanıyordum enfeksiyon dan dolayı hastanede yatış yapmam gerekti orda da ağızdan verdiler çok şüphede kalarak içmiştim halbuki iki çeşitmiş 😂😂
esra572 hilalsahin35 ağızdan alınca yan etkisi çok canım vajinadan ittir eldiven giyip parmağına. Hem yan etkisi yok rahim kasilmasini engelliyor
Damlasu_23 hilalsahin35 ben ağızdan kullandım 200 ml Bende mide bulantısı yapmadı ama baş dönmesi yaptı sürekli uyuyorum kullanınca
hilalsahin35 Halilarife bana da doktor fitil dedi bi baktim üstünde agzidan alınır yaziyir bende bi tereddüt ettim açıkçası 😂😂