Kızlar yemeklerden sonra çok geçmeden hatta son lokmalar ağzımdayken çarpıntı başlıyor ve saatlerce ara ara sürüyo ayrıca başımın arka tarafına ağrı giriyor. Kan tahlilim normal çıktı ve hiçbir şey demedi doktor ama bu durum böyle mi devam edecek kalbimde mi sorun anlamadım böyle olan var mı. ?
Bu arada 16. Haftamdayım hamileliğimin 8. Haftasından beri böyleyim