Bebegimveben0666 5 aylık hamileyim omega3 kullanan varmı hangi markayı kullanıyorsunuz yada balık yağını kullanıyorsunuz ??
Fulyaaa1 Bebegimveben0666 bende yorumları bekliyorum balık yiyemiyorım bu hafta doktorum artık balık yağı başlamamı söyledi
Bebegim000 Regenesis max kullanıyordum sonra folik asit oranı çok fazla olduğu için Carlson Omega-3’ e geçtim bi kaç doktor önerisi ile, tamamen doğal bide içeriği diğer balık yağlarına göre çok daha fazla canm
Fdnlkmn Bebegimveben0666 benim doktor neyi verdiyse onu kullanıyorum.regenesis max kullanmaya başladım.bende dün balık pişirdim yemek için ama maalesef olmadı.ilacta omega folik asit ve diğer vitaminler var zaten