8 kasıma gün almıştım sezeryan olucak.Doktorum izin aldı o gün dönecek o zamana kadar suyum nisanın gelirse acile gel ama normal yaparlar dedi şans meselesine dondurdu işi 39+1 e kadar dogurmamam lazim sizce durur mu 😐nst sancim enfazla 40 çıktı bugün umarım plansız birsey olmaz ayrica bebegim geçen hafta 3 tu bugün 2850 dedi ben anlamiyorum cidden morallerim bozuldu . Sezeryan olucak diye cati muayenemde yapılmadı bu nasıl iştir nasıl sorumsuzluktur her doktor epilepsiyi sezeryan yapılır olarak düşünmezmismissssss…..