Busra_Yildiz Tamda gözde akademide🙂Takipsiz hasta olduğum için. Çünkü yeni geldim kendi memleketimde doğum yapmak için mecburiyetten ailemden kimse yanıma gelemiyordu, bu hafta gelebildim ne yapabilirim..Yolunayım mı yani son 3 4 haftamda geldim diye şaka gibiler🙂Ki bende izmirden geldim orada gittiğim hastanede 2300 idi anlaştığım fiyat🤷🏻♀️