Merveelisa 35+4 üm sabahtan beri sol kasık tarafımda ağrı var sanki bebek yerleşmiş oraya konuşsam bile agriyo ayağa kalkınca tutarak yürüyorum ağrıdan uyumuşum üç saat hala geçmedi