Ozdenhnm 29 haftalık gebeyim korona testim pozitif gebeyken korona olanlar ne gibi önlemler aldınız ?
Sdashn Ozdenhnm canım bu uygulamada denk geldiğim hep bol su bol C vitamini kullanılması öneriliyor inşallah hafif bir şekilde atlatırsınız
AyseBasat Ozdenhnm öncelikle geçmiş olsun. Ben covid olduğum dönemde meyve ve yoğurdu çok tükettim. Birde sabah akşam pekmez içtim. Ama en önemli şey kesinlikle psikoloji. Kendinizi ne kadar motive ederseniz o kadar rahat geçirirsiniz.
Sametnida Ozdenhnm bol bol sivi tuket ihlamur Su Pekmez icine zencefil terayg koy ye sabah aksam Ama suyu cok ic bu gun 6. Günümüz hamd olsun iyiyiz C vitamini bol bol alin sarimsakli yogrt tabiki