Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 35+2 haftalık hamileyim..doktor bebeğin sıvısı sınırda görünüyor fakat bu bebeğin pozisyonundanda olabilir telaş yapma dedi..cumartesi tekrar gel bi kontrol ederiz dedi…böyle bir şey başına gelen var mı acaba biraz endişelendim açıkçası😢