Hirammm Arkadaşlar reglm 10 gün gecikti hayalet bi çizgi gördüm dün kan verdim 2.30 çıktı doktor gebelik yok dedi hap verdi söktürücü sizce kullanıyım mı hapı böyle durum yaşadınız mı hiç ?
glsm_kr8383 Hirammm Bence kullanma bekle biraz daha peşine düş bu işin. Varsa bile gebelik Allah korusun düşük fln olur diye düşünüyorum
MerveeD Hirammm canım bende de idrar yanması oldu tahlil yaptırdım bebek dusunuyorum dememe ragmen kan tahlili de gebe degılsın dedı ve antibiyotik kullandım 2 hafta sonra adetim 8 gun gecınce tekrar kan tahlili yaptırdım ve 5 haftalık hamıle oldugumu öğrendim
[silindi] Hirammm bence bir hafta falan bekleyin Allah’ın mucizesi çok var öyle sonradan hamile çıkan Allah gönlüne göre versin inşallah ❤️
Glbhr-97 Hirammm kullanmayın benimde geçikme oldu ilk kanda çıkmadı sonra tekrar gittim kana bakmadan söktürücü verdi doktor testte pozitif çıkmıştı
Busebse Hirammm sakın kullanma ablama da demişlerdi ablamahtan kullanmadı hamileymiş beklee bı hafta sonra tekrar kan ver